Covid-19 (Korona)

For å ta vare på våre kunder, verksteder og teknikere samt vise hensyn til risikogrupper, har vi iverksatt tiltak som gjør at det vil være mulig å gjennomføre service i den utfordrende situasjonen vi står overfor.

Du skal være trygg som kunde hos oss. Vi følger nøye myndighetenes informasjon og retningslinjer, vi vurderer fortløpende ytterligere tiltak dersom det blir behov.

Hos Elesco følger alle retningslinjer og forebygging av smitte gjennom:

Administrasjon

  • De fleste som arbeider med administrasjon og har mulighet, har fått hjemmekontor. Dette for å redusere smitte til de som må være på verkstedene og våre uteteknikere.
  • All møteaktivitet er avlyst eller gjennomføres bare elektronisk/pr telefon.

Hjemmebesøk

  • Verkstedet sender sms/ringer til kunde før servicebesøk med informasjon om skjerpede rutiner til hvordan besøket skal gjennomføres.
  • Kunde blir også informert om å booke om servicebesøk hvis noen i husstanden har fått påvist eller har mistanke om å være utsatt for Covid-19.
  • Alle er instruert til ekstra god håndhygiene, avstå fra håndhilsning og holde avstand til kunder.
  • Vi anbefaler verkstedene til å oppfordre kunde til å oppholde seg i annet rom ved oppmøte, samt klargjøre apparatet i mest mulig grad for at selve reparasjon går rasket mulig.

Innlevering av produkt til verksted

  • Verkstedene har opprettet egne soner for innlevering, flere har avtale om å sette produkt utenfor etter nærmere avtale.
  • Noen verksteder tilbyr også henting av produkt (ekstra kostnad kan tilkomme) som kunde setter klar lett tilgjengelig utenfor sin husstand.

Vi stoler på at vi sammen tar solidarisk ansvar for å redusere smittefare ovenfor de mest sårbare i samfunnet.

Vennlig hilsen

Elesco Norge AS – på vegne av Elesco’s 27 verksteder

Kjell Roar Unes

Manager – CEO

Secured By miniOrange